niedziela, 15 czerwca 2008

Głosujemy na imiona!

Najwyższy czas wybrać imiona dla kociaków! Zrobimy to w formie głosowania - na każdego osobno. Poniżej moje śliczne maluchy - na razie z numerkami, a już niedługo z imionami :)
Aby głosować należy znaleźć ankietę wybranego malucha po prawej stronie i zagłosować na jedno z imion na liście. Jeśli macie propozycję innego imienia, poproszę o maila na puchowo@gmail.com.

Kotka nr 1








Kotka nr 2








Kocurek nr 1








Kocurek nr 2








Kocurek nr 3









Pytacie dlaczego głosujemy na imiona, a nie zostawiamy tego właścicielom. Otóż aby kocięta otrzymały rodowody należy złożyć kartę miotu, a w karcie muszą być imiona. Dlatego w rodowodzie będzie takie imię jak wybiorę, a na kociaka można wołać dowolnie, albo zmienić imię w rodowodzie - też można. Np. ja w rodowodzie mam na imię Dalia, a przyzwyczaiłam się do mojego imienia Dziunia i nie wyobrażam sobie żeby ktoś wołał na mnie Dalia.. ;)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

fantastyczne te kotki pozdrawiam, ewa