środa, 16 kwietnia 2008

Zostałam mamą!


Stało się! Dzisiaj zostałam pierwszy raz w życiu prawdziwą mamą!!! Nawet nie wiedziałam, że ta chwila będzie tak szczęśliwa! Choć nie było łatwo - w końcu urodzić pięć małych kociaków to nie jest takie proste jak wysikać dziurę w śniegu.. ;) Ale było warto! Przez ostanie dwa miesiące biegałam z coraz większym brzuchem, a już od wczoraj czułam, że maluchy chcą wyjść na zewnątrz. W sumie wyszło 63 dni ciąży, czyli tak jak u większości kotek. Jestem strasznie zmęczona, więc wracam do maluchów. Ale pomyślałam że jeszcze dziś założę bloga i będę opisywać co się u mnie i moich pociech dzieje. Wiem, że za 10 tygodni będę je chciała oddać w dobre ręce, więc mam nadzieję, że trafię na dobrych czytelników, którzy będą czule zajmować się moimi maluchami jak te już dorosną. Do usłyszenia niedługo!

Dziunia. Najprawdziwsza mama!

Brak komentarzy: