sobota, 19 kwietnia 2008

O mnie

Zaczęłam od pisania o moich maluchach i o narodzinach – byłam niesamowicie szczęśliwa :)

A teraz może napiszę kilka słów o sobie. Mam na imię Dziunia i jak pewnie widzicie jestem kotką –w odróżnieniu od wielu innych zwierząt i oczywiście ludzi. Pewnie zastanawiacie się jak to jest, że kotka potrafi pisać bloga.. Otóż są na tym świecie pytania, na które nie da się odpowiedzieć i nie będę nawet próbować. Po prostu – potrafię :) Potrafię też wiele innych rzeczy, ale o nich za chwilę. Wracam do tego kim jestem – kotką, a dokładniej kotką tajską. Koty tajskie to stara rasa syjamska. To znaczy kiedyś koty syjamskie wyglądały tak jak ja, ale w hodowlach zmieniły się cechy rasy i teraz wyglądają inaczej. Ktoś jednak postanowił odtworzyć rasę syjamską, natomiast trzeba było znaleźć dla niej nową nazwę – tak powstała rasa tajska. No i jestem Tajką ;) Choć jak Jacek mnie szukał to jak wpisał w wyszukiwarkę „kotki tajskie” to podobno wyskoczyły mu bardzo różne strony… i niekoniecznie związane z hodowlami kotów tajskich ;)

Dziunia. Kotka tajska.

Brak komentarzy: